Menu
Home >> Rogers’ bedrijfscultuur
Onze bedrijfscultuur wordt gevormd door de Roger’s Kerngedachten, die bepalen wie we zijn als Rogers-medewerkers
VeiligheidWe stellen gezondheid, veiligheid en milieu voorop in alles wat we doen ten voordele van onze collega's, onze gemeenschap en onszelf.
Klanten komen op de eerste plaatsWe verdienen de loyaliteit van onze klanten door op hun veranderende behoeften in te spelen en hun verwachtingen te beantwoorden of te overtreffen.
Het belang van de aandeelhoudersWe versterken het vertrouwen van de aandeel-houders door voortdurend te streven naar de waardeverhoging van hun investering in ons bedrijf.
TeamworkWe bereiken samen onze doelstellingen door openlijk en spontaan ideeën en informatie uit te wisselen in een sfeer waar resultaten, innovatie en participatie op alle niveaus meespelen.
Waardigheid en respectWe behandelen iedereen met respect. We waarderen mekaars ideeën, geven eerlijke feedback en stimuleren zelfontplooiing in een context van verscheidenheid.
InnovatieWe streven continu naar verbetering in al onze activiteiten, dewelke verwezelijkt worden door onze creativiteit en onze onderzoeksmethoden.
VerantwoordelijkheidszinWe leveren een positieve bijdrage aan de gemeenschap waarin we leven en werken.
Onvoorwaardelijke integriteitWe houden ons aan de hoogste ethische waarden door alle wetten en richtlijnen na te komen, onze afspraken te respecteren en eerlijk te handelen.